بهترین مغزهای خوراکی برای رژیم غذایی

رژیم غذایی

بادام زمینی
بادام زمینی حاوی اسید فولیک و پروتئین است. این ماده غذایی به واسطه محتوای اسیدهای چرب امگا-6 و فیبر خود برای قلب مفید است.

شما می توانید بادام زمینی خام یا کره بادام زمینی را مصرف کنید.

30 گرم کره بادام زمینی می تواند حاوی 10 گرم پروتئین باشد و میزان سالم از کالری، آهن و کلسیم را در اختیار بدن قرار دهد. از این رو، گزینه ای عالی برای افزودن به وعده غذایی صبحانه است.

گردو
ردو از جمله بهترین مغزهای خوراکی برای تقویت سلامت قلب است زیرا منبع خوبی برای اسیدهای چرب امگا-3 محسوب می شود. چربی های چند غیراشباع موجود در گردو نیز به بهبود سلامت قلبی عروقی کمک می کنند. همچنین، این ماده غذای حاوی ویتامین، پروتئین و فیبر است.

به طور کلی، گردو می تواند به کاهش وزن کمک کند زیرا ویژگی های آنتی اکسیدانی این ماده غذایی به کاهش احساس گرسنگی کمک می کند. همچنین، فیبر محلول و مواد مغذی موجود در گردو به بهبود یبوست کمک می کنند.

فندق
فندق از تراکم بالای ویتامین E سود می برد. این ماده غذایی حاوی فیبر، کلسیم، منیزیم، آهن و روی است. همچنین، فندق حاوی پروتئین های گیاهی مانند آرژینین است که به بهبود شرایط عملکردهای سیستم ایمنی و آنزیمی کمک می کنند.

فندق انرژی، فیبر، و مواد معدنی مورد نیاز برای پیشگیری از مشکلات استخوانی، آسیب دیدگی ها و خطرات شکستگی را ارائه می کند.

مغز کاج
مغز کاج سرشار از ویتامین B است که به اصلاح عملکرد عصبی‌عضلانی کمک می کند. این ماده غذایی حاوی ویتامین E و آنتی اکسیدان های دیگر نیز است. مغز کاج گزینه ای خوب برای غلبه بر استرس و مبارزه با بیماری هایی است که به طور طبیعی و در نتیجه افزایش سن رخ می دهند.

دانه های کدو تنبل
دانه های کدو تنبل برای سلامت انسان بسیار مفید هستند. به طور ویژه، آنها سرشار از ویژگی های بهبود دهنده شرایط قلبی عروقی هستد. افزون بر این، دانه های کدو تنبل از خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب سود می برند.

دانه های کدو تنبل به تنظیم سطوح قند خون و عملکرد اندام هایی مانند پانکراس کمک می کنند، از این رو مصرف آنها برای افراد مبتلا به دیابت توصیه شده است.

دانه های کدو تنبل برای افرادی که از افسردگی رنج می برند نیز مفید بوده زیرا حاوی ال‌تریپتوفان هستند.

این مغزهای خوراکی منابع خوبی برای کسب انرژی هستند. همچنین، آنها برای کاهش وزن مفید هستند. البته به خاطر داشته باشید که کاهش وزن به چیزی فراتر از رژیم غذایی بستگی دارد. انجام ورزش و نوشیدن آب فراوان در طول روز از دیگر مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

پخش عمده مواد غذایی و خرید مواد غذایی آوران کالا خدمتی است برای شما