رکورد شکنی فروشگاه رفاه

رکورد شکنی فروشگاه رفاه

ایران آنلاین / ارزیابی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بر اساس مستندات و اطلاعات رسمی منتشر شده از شرکت رفاه در بازار فرابورس و در سایت کدال بر اساس مهم‌ترین شاخص های اقتصادی کسب و کار، روند قابل توجهی را در افزایش نشان می‌دهد.

به طوری که روند بهبود سودآوری شرکت در سال مالی جاری هم ادامه یافته است و سود خالص قبل از کسر مالیات رفاه در 6 ماه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 64 درصد افزایش یافته است. همچنین عملکرد 7 ماهه رفاه در سال مالی جاری نیز نشان می‌دهد که سود خالص قبل از کسر مالیات دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل 95 درصد افزایش یافته است. بدین ترتیب رفاه توانسته است در عرض 7 ماه از سال مالی جاری، به سودی بیش از کل سود سالانه خود در سه سال اخیر دست یابد. پیش‌بینی می‌شود این روند رو به رشد تا پایان سال مالی جاری هم ادامه داشته باشد و رفاه به رکورد بیشترین سود خالص در کل دوره حیات خود دست یابد.

بر اساس این گزارش، درآمدهای عملیاتی رفاه در 6 ماه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 99 درصد رشد داشته است. انتظار می‌رود با تداوم روند صعودی فعلی، فروش کل کالاهای رفاه در سال مالی جاری بیش از 2 هزار و 400 میلیارد تومان باشد. سرمایه‌گذاری شرکت رفاه بر روی سه برند جدید فروشگاهی شامل فروشگاه‌های همواره تخفیفی با برند WinMarket ، فروشگاه‌های عمده‌فروشی مدرن با مدل Cash & Carry و فروشگاه‌های تخصصی لوازم خانگی و طراحی داخلی با برند RHC ،رشد فروش مازاد 100درصدی سالانه را تا سال 1400 هدف‌گذاری می‌کند.
در بخش بهره وری نیروی انسانی نیز رفاه در سال گذشته به منظور توسعه خدمات‌رسانی به مشتریان در سراسر کشور، بیش از 14 هزار متر مربع به مساحت فروشگاه‌های خود افزوده است و بدین ترتیب توانسته است برای بیش از 300 نفر شغل مستقیم و 500 نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند. با در نظر گرفتن این موضوع و با توجه به سایر سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در حوزه منابع انسانی، هزینه نیروی انسانی رفاه در 6 ماه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل 23 درصد افزایش یافته است. با این وجود، ارزیابی شاخص “نسبت هزینه نیروی انسانی به فروش شرکت” که شاخصی برای ارزیابی میزان بهره‌وری فروش است نشان می‌دهد که رفاه توانسته است این شاخص را در 6 ماه اول سال مالی جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل حدود 50 درصد بهبود دهد و از عدد 9.85 به 6.58 برساند.

مقایسه نسبت هزینه نیروی انسانی به فروش شرکت در 6 ماه اول سال مالی جاری با پایان سال مالی قبل نیز 35 درصد بهبود و نسبت به سال مالی ماقبل آن 70 درصد بهبود نشان می‌دهد. بدین ترتیب رفاه توانسته است شاخص نسبت هزینه نیروی انسانی به فروش خود را از 11.2 درصد در پایان سال مالی 95-94 به کمتر از 6.6 درصد در 6 ماهه اول سال مالی جاری برساند که این امر نشان دهنده ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی رفاه است. انتخاب شرکت رفاه در سال 96 به عنوان رتبه اول بازده فروش در همایش 100 شرکت برتر ایران (IMI100) نشان از ارتقاء بهره وری جدی شرکت رفاه در سه سال گذشته است.

 

پخش مواد غذایی و خرید مواد غذایی آوران کالا خدمتی است برای شما